🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید قهوه فوری اسپرسو پودری ۲ مدل برزیلی و هندی

خرید قهوه فوری اسپرسو پودری در ۲ مدل برزیلی و هندی با بهترین قیمت وارداتی جهت فروش های عمده از طریق این مرکز امکان پذیر می باشد، قطعا می دانید تهیه و خرید قهوه های فوری وارداتی نیازمند ارتباط مستقیم و بدون واسطه به واردکنندگان و عاملان فروش در تهران می باشد.

قهوه فوری اسپرسو که نژادشان عربیکا می باشد از کافئین چندان بالایی برخوردار نیستند اما در مقابل طعم قوی و غنی با کرمای مخملی که دارند سبب شده محبوب بسیاری از کافی شاپ ها و علاقه مندان به قهوه قرار گیرد.

همانطور که می دانید قهوه فوری اسپرسو یکی از انواع قهوه های پرطرفدار در دنیاست و با قیمت هایی در خور محصول به بازار عرضه می گردد که قیمت بالای آن نشان دهنده ی مرغوبیت و کیفیت قهوه است.

بزرگترین مرکز خرید قهوه فوری اسپرسو پودری

بزرگترین مرکز خرید قهوه فوری اسپرسو پودری انواع محصولات را با قیمت مستقیم و بدون واسطه اختیار خریداران قرار داده است که حتی به صورت غیر حضوری نیز می توانید محصول را سفارش و خریداری نمایید.

قهوه در انواع مختلفی که در بازار موجود می باشد پا به پای چای چه در خانه‌ها و چه در مجالس و کافی شاپ ها در حال رقابت است، از آن جایی که طعم های مختلفی از این محصول در بازار موجود است لذا سلایق بسیاری از افراد نسبت به این نوشیدنی پوشش داده شده است.

واردات قهوه فوری اسپرسو ۲ مدل برزیلی و هندی

واردات قهوه فوری اسپرسو 2 مدل برزیلی و هندی

اسپرسو جزو خالص ترین مدل های قهوه می باشد که جهت سرو آن از دستگاه های مخصوصی استفاده می کنند که آب جوش را با سرعت بالایی بتوانند از میان دانه های آسیاب شده قهوه عبور دهد.

واردات قهوه فوری اسپرسو در ۲ مدل برزیلی و هندی با مارک های شناخته شده “توبک” و “برمک” در کارتن های ۲۵ کیلوگرمی سبب شده بازار سراسر ایران تامین گردد.

از اینرو بازاریان و حتی کافه داران بتوانند به صورت مستقیم و بدون واسطه این روزها به راحتی محصولات مورد نیاز خود را از واردکنندگان در تهران تهیه و خریداری نمایند.

تهیه قهوه فوری اسپرسو پودری با قیمت وارداتی

تهیه قهوه فوری اسپرسو پودری با قیمت وارداتی

در تجارت و امر خرید و فروش قیمت قطعا می تواند فاکتور اصلی و اساسی و حتی مهمتر از کیفیت برای خریداران و فروشندگان به شمار رود.

تهیه قهوه فوری اسپرسو پودری با قیمت وارداتی نیز می‌تواند دغدغه قیمت را برای همیشه برای بازاریان و خریداران قهوه رفع نماید تا بتوانند با کسب حاشیه سود مناسب در این طنعت پابرجا بمانند.

فروش عمده بهترین قهوه اسپرسو فوری

فروش عمده بهترین قهوه اسپرسو فوری

از آنجایی که قهوه های فوری مخصوصاً اسپرسو ها جزو نوشیدنی های مورد علاقه طرفداران ایرانی می باشد لذا برندها و مارک های متنوع در بازار بسته بندی های مختلف دیده می شود.

همین موضوع سبب شده

فوری برای این قبیل از مشتریان در این مجموعه امکان پذیر می باشد تا بتواند محصول را به صورت فله ای و با قیمت وارداتی خریداری نمایند تا بسیاری از فعالان اقتصادی در صنایع بسته بندی به فکر بسته بندی قهوه اسپرسو فوری با برند خود باشند و سهم خود را از این بازار کسب نمایند.

فروش عمده بهترین قهوه اسپرسو و در نهایت با برند و بسته بندی خود روانه بازار کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید