🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید کافی میکس عمده و ارزان قیمت ۲۰ کیلویی

خرید کافی میکس ارزان قیمت به صورت عمده در بسته های ۲۰ کیلویی و اطلاع از انواع کافی میکس را می توان در مراکز فروش تخصصی در شهر های بزرگ تجربه نمایید.

همان طور که می دانید قهوه گیاهی است که دانه های لوبیایی شکل به رنگ قهوه ای دارد که بعد از خشک شدن آن را به شکل‌های مختلف فرآوری کرده و انواع نوشیدنی های مختلف را از آن به دست آورده اند.

کافه میکس هم در واقع یکی از انواع قهوه به شمار می‌رود که از مخلوط شدن نسکافه، پودر خامه و شکر تولید می‌شود این نوشیدنی گرم در ایران طرفداران بسیاری دارد.

مرکز خرید کافی میکس عمده و ارزان قیمت

مرکز خرید کافی میکس عمده و ارزان قیمت بازرگانی آرشامین می‌باشد که این نوشیدنی خوش عطر و طعم را با شرایط عالی به دست عمده فروشان و پخش کنندگان سراسر کشور میرساند.

با توجه به افزایش روز افزون طرفداران کافی میکس خرید و فروش این محصول هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله ای در بازار ایران رونق چشمگیری پیدا کرده است.

به همین دلیل کارخانجات تولیدی برای رفع نیاز بازار اقدام به تولید محصول درجه یک با بهترین مواد اولیه کرده اند که از نظر قیمت نسبت به برند های وارداتی بسیار به صرفه تر خواهد بود.

بهترین قیمت کافی میکس عمده تولید ایران

مصرف کافی میکس به دلیل وجود کافئین و آنتی اکسیدان برای بدن بسیار مفید می باشد که برخی از مزایای آن شامل: کاهش دردهای قاعدگی، درمان دیابت نوع ۲، درمان افسردگی و بیماری های عصبی، افزایش حافظه بلند مدت و کاهش فشار خون می شود.

بهترین قیمت کافی میکس عمده تولید ایران را از این مجموعه که با تولید کننده رابطه مستقیم دارد به صورت اینترنتی و بدون واسطه دریافت نمایید تا سود بالایی به دست آورید.

آخرین قیمت روز انواع کافی میکس فله ای در سایت پیش رو قرار داده شده برای استعلام قیمت میتوان از طریق تماس تلفنی و فضای مجازی با مدیر فروش ارتباط برقرار کنید.

عرضه مستقیم کافی میکس در بسته ۲۰ کیلویی

انواع کافی میکس که به دو صورت بسته بندی جرئی و فله ای در بازار به چشم می خورند شامل موارد زیر می شوند:

  • کافی میکس سه در یک { ازشکر استفاده شده}
  • کافی میکس دو در یک { بدون شکر }
  • کافی میکس ساده
  • کافی میکس طعم دار

عرضه مستقیم کافی میکس در بسته ۲۰ کیلویی به قیمت درب کارخانه باعث‌ میشود خریداران از بیشترین حاشیه سود برخوردار شوند تا در کسب و کار خود پیشرفت به سزایی نمایند.

کافی میکس فله ای که در این مجموعه عرضه می شود با کیفیت صد در صد تضمینی می باشد زیرا برای تولید آن از ترکیبات اولیه عالی استفاده شده و دارای طعم و عطر واقعی می باشد.

مرکز خرید و فروش عمده کافی میکس در تهران

کافی میکس علاوه بر طعم و عطر دلپذیر به دلیل طرز تهیه بسیار ساده ای که دارد در بین ایرانیان محبوب واقع شده است برای تهیه آن در منزل فقط کافیست پودر آماده را در آبجوش حل نمایید و آن را میل کنید.

مرکز خرید و فروش عمده کافی میکس در تهران به دو شیوه حضوری و غیر حضوری محصولات خود را به بازار تزریق می نماید جهت خرید مستقیم مشخصات خود را در فرم های مشاوره تکمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

شایسته است بدانید که در خرید عمده علاوه بر تخفیفات ویژه می توانید از خدمات ارزنده پس از فروش مانند قابلیت ارجاع بار در صورت نقص در بسته بندی یا تاریخ انقضا بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید