🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده کافی میکس نسکافه ۳ در ۱ با قیمت نمایندگی

فروش عمده کافی میکس نسکافه ۳ در ۱ با قیمت نمایندگی در سایت های اینترنتی یک فرصت فوق العاده برای متقاضیان این محصول در سراسر کشور می باشد.

انواع نوشیدنی های قهوه در بین افراد محبوبیت زیادی داشته و کافی میکس که یکی از پرطرفدارترین انواع قهوه محسوب می شود در صدر منوی کافی شاپ ها قرار گرفته است.

در کارخانجات تولیدی مجهز برای تولید کافی میکس از سه جزء اصلی شامل قهوه فوری، کافی میت و شکر استفاده خواهند کرد و امروزه در بازار شاهد انواع متنوع بسته بندی ها و طعم های این نوشیدنی هستیم.

فروش عمده کافی میکس نسکافه ۳ در ۱

فروش عمده کافی میکس نسکافه ۳ در ۱ با بهترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار از فعالیت های اصلی این مجموعه به شمار می رود جهت کسب اطلاعات بیشتر نحوه خرید این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

کارخانه تولیدی سندی با چندین سال سابقه کار موفق و استفاده از بهترین ترکیبات اولیه این محصول را با کیفیت ممتاز تولید و در کارتن های ۲۰ بسته ۲۰ عددی بسته بندی و از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین در دسترس خریداران قرار داده است.

بسیاری از افراد کافی میکس و نسکافه را اشتباه خواهند گرفت اما در این قسمت به تفاوت های بارز این دو نوشیدنی اشاره شده که شامل موارد زیر می شوند:

  1. از نظر عطر و طعم بسیار متفاوت خواهند بود
  2. ترکیبات اولیه استفاده شده در این دو نوشیدنی متفاوت است زیرا برای تولید کافی میکس از قهوه فوری (نسکافه) استفاده شده در صورتی که نسکافه از عصاره قهوه خشک به دست می آید
  3. به دلیل استفاده از شکر و کافی میت در کافی میکس میزان انرژی و کالری آن بیشتر از نسکافه خواهد بود.

قیمت کافی میکس نسکافه در انواع طعم مختلف

قیمت کافی میکس نسکافه در انواع طعم مختلف

قیمت کافی میکس نسکافه در انواع طعم های مختلف متفاوت می باشد لذا مشتریان می‌توانند جهت استعلام قیمت روز از قسمت مشاوره و فروش با مدیر مجموعه ارتباط به مستقیم برقرار نمایند.

عوامل بسیاری در قیمت گذاری کافی میکس دخیل خواهند بود که مهمترین آنها شرکت تولید کننده است زیرا اگر در تولید این پودر از ترکیبات اولیه اصل و با کیفیت استفاده شده باشد علاوه بر سطح کیفیت عالی از قیمت بیشترین نیز برخوردار خواهد بود البته بهترین پیشنهاد برای دریافت قیمت ارزان مراجعه به مجموعه هایی می باشد که بدون واسطه و مستقیم این محصول را عرضه می نمایند.

از پرفروش ترین طعم های کافی میکس برند سندی می‌توان به کارامل، خامه ای و اورجینال اشاره کرد که هر یک دارای طرفداران ویژه خود هستند.

نمایندگی کافی میکس نسکافه ۳ در ۱ در تهران

نمایندگی کافی میکس نسکافه 3 در 1 در تهران

نمایندگی کافی میکس نسکافه ۳ در ۱ در تهران در راستای جلب رضایت خریداران و ارائه شرایط خرید بهینه امکان سفارش آنلاین را فراهم نموده تا همه افراد از اقسام نقاط کشور بدون دغدغه جهت تهیه محصول اقدام نمایند.

با توجه به اینکه در بازار انواع برندهای متنوع این محصول مورد خرید و فروش قرار می گیرد که هر کدام از نظر قیمت و کیفیت متفاوت میباشند فروشندگان جزئی برای دریافت قیمت مناسب تر و کیفیت تضمین شده به نمایندگی های معتبر مراجعه می نمایند.

مرکز پخش عمده کافی میکس نسکافه مدل ۳ در ۱

مرکز پخش عمده کافی میکس نسکافه مدل 3 در 1

یکی از پرطرفدارترین مدل های کافی میکس مدل ۳ در ۱ می باشد که در روش تولید آن از شکر استفاده شده و در زمان سرو نیاز به استفاده از شیرینی بیشتر نمی باشد.

بازرگانی آرشامین معتبرترین مرکز پخش عمده کافی میکس نسکافه مدل ۳ در ۱ در کشور می باشد که این محصول را با برند درجه یک سندی در اختیار مشتریان قرار داده جهت ثبت سفارش کافیست با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید