🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کافی میکس بسته ای مدل نسکافه ۳ در ۱

قیمت کافی میکس بسته ای مدل نسکافه ۳ در ۱ که به صورت پودر مخلوط می باشد بر اساس حجم سفارش خریداران متغیر است. تولید کافی میکس و نسکافه مدل ۳ در ۱ در طعم های مختلف با بهترین مارک ایرانی “سندی” در کشور انجام می شود.

انواع قهوه نسکافه و کافی میکس ها جایگاه ویژه ای در بین انسان‌ها در سراسر دنیا دارد که علاقه ی زیاد آن ها به عطر و طعم این نوشیدنی ها بر می گردد.

همان طور که می دانید کافی میکس ها با نسکافه های خالص دارای تفاوت هایی هستند، از جمله برجسته ترین تفاوت میان این دو نوشیدنی به ترکیبات آن اشاره می‌کنیم، لذا نسکافه ها معمولاً خالص و بدون ترکیبات اضافه می باشند اما کافی میکس ها مخلوطی از پودر های قهوه های فوری، کافی میت یا کریمر و شکر هستند.

کالری تفاوت دیگر این دو محصول می باشد که انرژی و کالری کافی میکس نسبت به نسکافه ها بیشتر است، البته ناگفته نماند از آنجایی که ترکیبات این دو محصول متفاوت است لذا از عطر و طعم متفاوتی برخوردار هستند.

استعلام قیمت کافی میکس بسته ای در بازار

استعلام قیمت کافی میکس بسته ای در بازار تهران را می توانید به صورت تلفنی از مشاوران فروش سایت جویا شوید تا به روز ترین قیمت در اختیار شما قرار گیرد.

کافی میکس ۳ در ۱ بسته‌ای با مارک ایرانی سندی در طعم های مختلف از جمله محصولات موجود در این شرکت می باشد که می‌توانید این محصول را در کارتون های ۲۰ عددی خریداری نمایید.

تولید کافی میکس و نسکافه مدل ۳ در ۱ تولید ایران

تولید کافی میکس و نسکافه مدل 3 در 1 تولید ایران

کافی میکس یا همان نسکافه‌های مدل ۳ در ۱ مخلوطی از شیر، شکر و قهوه هستند که این روزها توسط بسیاری از کارخانه ها تولید و بسته بندی می گردند.

تولید کافی میکس و نسکافه مدل ۳ در ۱ در ایران با مارک های متنوعی انجام می گیرد که این روزها در هر فروشگاه قطعا چندین برند ایرانی و خارجی به چشم خریدار می آید.

بهترین مارک کافی میکس ایرانی مخلوط ۳ در ۱

بهترین مارک کافی میکس ایرانی مخلوط 3 در 1

برای عمده فروشان، پخش کنندگان و بسیاری از فروشگاه ها قطعاً بهترین مارک کافی میکس ایرانی مخلوط ۳ در ۱ حائز اهمیت است تا بتوانند نیازهای مشتریان را بر اساس کیفیت و قیمت مارک ها برطرف نمایند.

برند سندی یکی از تولید کنندگان ایرانی این محصول می باشد که کافی میکس را در طعم کاراملی، اورجینال و خامه ای به بازار ایران تزریق نموده است و از بسته بندی های شکیلی استفاده نموده تا بتواند جای خود را در دنیای رقابت ها تثبیت کند.

کافی میکس چیست و چه تفاوتی با نسکافه دارد

کافی میکس چیست و چه تفاوتی با نسکافه دارد

کافی میکس با ترکیباتی که دارد سبب رفع خستگی، رفع خواب آلودگی و کسالت می شود و در عین حال حس نشاط و شادابی در فرد را افزایش می دهد.

بنابراین مصرف نوشیدنی های آماده همچون کافی میکس به افرادی پیشنهاد می‌شود که روزانه فعالیت های سخت و سنگین را دنبال می کند.

در ابتدای مقاله به تفاوت کافی میکس و نسکافه اشاره شد و با برخی از تفاوت های این دو محصول و نوشیدنی داغ و پرطرفدار آشنا شدید حال بهتر می‌توانید در انتخاب محصول در خرید های خود دقت کنید که این نوشیدنی را با کالری بالا نیاز دارید یا کالری کمتر.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید