🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز فروش کافی میکس عمده در تهران | فله ۲۰ کیلویی

مرکز فروش کافی میکس عمده در تهران این محصول را در بسته های فله ۲۰ کیلویی ارائه نموده  ثبت سفارش آنلاین این مجموعه را دنبال فرمایید.

کافی میکس یکی از نوشیدنی‌های انواع قهوه می باشد که در بین خانواده ها جایگاه بسیار ویژه ای به خود اختصاص داده بگونه ای که امروزه در همه رستوران ها، هتل ها، کافه ها و … سرو خواهد شد.

سه ماده اصلی تشکیل دهنده کافی میکس شامل قهوه فوری، کافی میت و  شکر می شوند از تفاوت های بارز این نوشیدنی با نسکافه می توان به عطر و طعم و درصد انرژی و کالری اشاره نمود.

مرکز فروش کافی میکس عمده در تهران

مرکز فروش کافی میکس عمده در تهران با ارائه این محصول با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب و همچنین فراهم نمودن شرایط خرید ویژه برای مشتریان از اقسام نقاط کشور مورد توجه ویژه عرضه‌کنندگان این محصول قرار گرفته است.

همانگونه که در بالا اشاره شد کافی میکس از محبوب ترین نوشیدنی ها در ایران و سود می شود به همین دلیل فروش آن در ۳ مدل ساشه ای و کیلویی و فله صورت میپذیرد.

اگر تمایل به برقراری ارتباط مستقیم با مدیر فروش نمایندگی تهران را دارید فرصت را از دست ندهید و همین حالا مشخصات خود را در فرم های ارائه شده تکمیل و ارسال نمایید تا بعد از بررسی سریعا با شما تماس حاصل فرمایید.

تولید عمده کافی میکس فله ۲۰ کیلویی

تولید عمده کافی میکس فله 20 کیلویی

قابل توجه مشتریان این محصول یکی از معیارهای تعیین قیمت کافی میکس نحوه خرید فله یا بسته بندی می باشد زیرا در خرید فله به دلیل کاهش هزینه های بسته بندی محصول با قیمت مناسب تری عرضه خواهد شد در نتیجه برای خریدار موجب سودآوری می شود.

تولید عمده کافی میکس فله ۲۰ کیلویی در ایران در کارخانجات مجهز و پیشرفته زیر نظر افراد متخصص با بهترین درجه کیفیت و رعایت تمام استاندارد ها صورت می پذیرد.

اگر قصد دریافت این محصول را بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه دارید کافیست از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده ( تماس تلفنی، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام) با کارشناس فروش تماس حاصل فرمایید لازم به ذکر است که مدیران فروش این مرکز به صورت ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی به شما خواهند بود.

قیمت نمایندگی کافی میکس مدل ۳ در ۱

قیمت نمایندگی کافی میکس مدل 3 در 1

مصرف به اندازه کافی میکس مزیت های فوق‌العاده همچون رفع خستگی و خواب آلودگی، افزایش سطح انرژی بدن، برطرف نمودن بی حوصلگی و ایجاد حس نشاط را به همراه خواهد داشت.

به طور کلی کافی میکس در دو مدل متنوع تولید و به بازار توزیع شده که شامل ۱*۲ و ۱*۳  می شود لذا در فرایند تولید ۳ در ۱ از شکر استفاده شده و ۲ در ۱ بدون شکر خواهد بود.

قیمت نمایندگی کافی میکس مدل ۳ در ۱ نسبت به سایر فروشگاه ها بسیار به صرفه تر خواهد بود زیرا نمایندگی ها با کارخانجات تولیدی همکاری مستقیم دارند در نتیجه بهترین قیمت بازار را در دسترس متقاضیان قرار می دهند.

خرید و فروش عمده کافی میکس ارزان قیمت

خرید و فروش عمده کافی میکس ارزان قیمت

خرید و فروش عمده کافی میکس ارزان قیمت از اولویت های اصلی این مرکز فروش به شمار می رود و مشتریان می توانند برای ثبت سفارش به مدیر فروش مراجعه نمایند.

از دیگر محصولات با کیفیت این مرکز فروش که به صورت عمده و فله ای عرضه می شوند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نسکافه گلد
  • نسکافه کلاسیک
  • وایت چاکلت
  • هات چاکلت
  • قهوه اسپرسو
  • پودر کاکائو

جهت تکمیل اطلاعات تخصصی خود و اطلاع از قیمت روز هر یک از محصولات و نحوه سفارش و ارسال بار با این سایت فروش در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید