🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده پودر کاکائو خارجی ۲۵ کیلویی

خرید عمده پودر کاکائو خارجی ۲۵ کیلویی با بهترین قیمت پودر کاکائو عمده از طریق فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر این مجموعه را دنبال نمایید.

درخت کاکائو با قدمتی حدودا پنج هزار ساله ۴ الی ۱۰ متر ارتفاع دارد و در همه فصل ها میوه می دهد و هر میوه آن به رنگ زرد و حاوی ۲۵ تا ۴۵ دانه کاکائو  خواهد بود که از آنها ابتدا کره کاکائو و سپس با فرایند ویژه پودر کاکائو بدست خواهد آمد.

پودر کاکائو امروزه یکی از مهمترین اجزاء تولید انواع کیک، شیرینی و شکلات و برخی نوشیدنی ها می باشد که در مناطق استوایی سراسر دنیا با هدف تهیه پودر کاکائو پرورش داده می شود.

مرکز خرید عمده پودر کاکائو خارجی

مرکز خرید عمده پودر کاکائو خارجی در پایتخت با هدف برقرار ساختن شرایط خرید بهینه و رضایت بخش برای خریداران این محصول را با بهترین قیمت بازار و به دو شیوه سنتی و نوین اینترنتی به بازار عرضه کرده است.

پودر کاکائو از جمله محصولات وارداتی محسوب می شود که به دلیل کیفیت درجه یک مورد استقبال ویژه خریداران قرار گرفته است و بیشترین حجم سفارشات را به خود اختصاص داده و از مهمترین این کشور ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مالزی
  2. غنا
  3. ساحل عاج
  4. هلند

عمدتاً کارخانه‌های تولید کیک و شکلات برای دریافت قیمت مناسب تر اقدام به خرید عمده پودر کاکائو می نمایند متقاضیان می‌توانند برای دریافت پودر کاکائو اصل با قیمت مناسب به این وب سایت مراجعه نمایند.

قیمت پودر کاکائو عمده کارتن ۲۵ کیلویی

قیمت پودر کاکائو عمده کارتن 25 کیلویی

پودر کاکائو در بازارهای جهانی قیمت های متفاوتی خواهد داشت زیرا در کشورهای بسیاری با درجه کیفیت های مختلف به تولید می‌رسد به طور کلی کشور تولید کننده باید بر اساس یک کیسه ۲۵ کیلویی قیمت جهانی پودر کاکائو را به دلار اعلام نماید.

در کشور ایران به دلیل نوسانات بازار ارز قیمت این محصول ثابت نمی باشد و در سال‌های اخیر شاهد تغییرات زیادی در نرخ آن بوده ایم لذا بهترین پیشنهاد استعلام قیمت روز قبل از سفارش  از مراکز معتبر می باشد.

قیمت پودر کاکائو عمده کارتن ۲۵ کیلویی را می توان از نمایندگی های فروش و سایت های اینترنتی استعلام بگیرید تا با اطلاع از قیمت روز سایر فروشگاه ها انتخابی مناسب و پر سود داشته باشید.

فروش پودر کاکائو مرغوب و درجه یک

فروش پودر کاکائو مرغوب و درجه یک

مراحل تولید پودر کاکائو  به ترتیب شامل تخمیر، خشک کردن، بو دادن، خرد کردن و در نهایت آسیاب کردن می‌شوند لذا هر یک از این مراحل باید به درستی صورت پذیرد تا محصول نهایی از کیفیتی مطلوب و ممتاز برخوردار باشد.

فروش پودر کاکائو مرغوب و درجه یک از فعالیت های اصلی این مجموعه می باشد که توانسته با چندین سال سابقه کار موفق نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید و بیشترین حجم سفارشات را سمت خود معطوف داشته است.

قابل توجه خریداران عمده این مجموعه امکان دریافت نمونه برای بررسی کیفیت را فراهم کرد تا با اطمینان خاطر این محصول را تهیه و در صورت رضایت از کیفیت سفارشات عمده خود را ثبت نمایید.

بازرگانی خرید و فروش پودر کاکائو خارجی

بازرگانی خرید و فروش پودر کاکائو خارجی

پودر کاکائو مزایای بیشماری برای سلامتی بدن به همراه دارد که مهمترین آنها شامل اثرات ضد افسردگی، کمک به بهبود قدرت و سلامت مغز، سرشار از آنتی اکسیدان ها و فلاونوئید ها، حاوی منیزیم، جذب کلسیم و کمک به سلامت استخوان ها و… می شوند.

تخصصی ترین بازرگانی خرید و فروش پودر کاکائو خارجی در ایران مقابل شما قرار دارد و تنها کافیست خریداران مشخصات خود را در فرم های ارائه شده تکمیل و ارسال نمایند تا مدیر فروش سریعاً با شما ارتباط مستقیم برقرار کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید