🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

خرید نسکافه ارزان قیمت در ۱۱ مدل وارداتی

خرید نسکافه ارزان قیمت در ۱۱ مدل وارداتی در  نمایندگی آرشامین به صورت دست اول می باشد زیرا ارسال محصول از این مراکز بدون هیچ واسطه ای صورت می گیرد.

نسکافه یا همان قهوه فوری نوشیدنی منحصر به فرد علاوه بر طعم عالی که داراست از ارزش غذایی بالایی نیز بهره مند است و امروزه در ایران مصرف بالایی دارد این نوشیدنی معرکه در سال ۱۹۰۷ اختراع گردید که از همان روز ها مورد استقبال قرار گرفت

اولین شرکت تولید این نوشیدنی نستله بود که نام نسکافه را روی آن گذاشت و امروزه در بیشتر شهر ها قهوه فوری را با نام نسکافه نیز می شناسند.

مرکز خرید نسکافه ارزان قیمت در تهران

خرید نسکافه ارزان قیمت در تهران توسط نمایندگی آرشامین، از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر است بنابراین در صورت بهره بردن از بالاترین حاشیه سود در این صنعت پیشنهاد می شود این فرصت استثنایی را از دست ندهید و میتوانید همین حالا جهت ثبت سفارش خود با مشاوران فروش سایت تماس برقرارکنید.

ناگفته نماند اگر قصد خرید عمده نسکافه در نمایندگی را دارید می توانید قبل از ثبت سفارش خود را به صورت آزمایشی تست و در صورت رضایت کامل، برای خریداقدام فرمایید.

همچنین اگر بار به دستتان رسید و از لحاظ بسته بندی یا تاریخ انقضا دچار مشکل بود، بدون هیچ نگرانی می توان آن را برگشت زد تا مجدد تعویض و ارسال شود.

لیست قیمت نسکافه فوری در ۱۱ مدل وارداتی

لیست قیمت نسکافه فوری در 11 مدل وارداتی-min

لیست قیمت  نسکافه فوری در ۱۱ مدل وارداتی در ادامه این سایت قرار گرفته است که شما می توانید با استفاده از آن محصول مورد نظر را خود را سفارش داده و بدون هیچتلاشی نیز آن را دریافت کنید.

شرح کالا وزن کارتن قیمت هر کیلوگرم (ریال)
نسکافه گلد اکوادور

۲۵ kg

۲.۷۰۰.۰۰۰
نسکافه گلد برزیل

۲۰ kg

۲.۵۵۰.۰۰۰
نسکافه گلد هندی

۲۳ kg

۲.۵۰۰.۰۰۰
نسکافه گلد کلمبیا

۲۵ kg

۲.۶۰۰.۰۰۰
نسکافه گلد کره ای

۲۵ kg

۲.۶۰۰.۰۰۰
نسکافه کلاسیک برزیل

۲۰  kg

۱.۹۵۰.۰۰۰
نسکافه کلاسیک هندی

۲۳  kg

 
نسکافه کلاسیک کلمبیا

۳۰ kg

 
نسکافه اسپرسو برزیل

۲۵  kg

۱.۹۰۰.۰۰۰
نسکافه اسپرسو هندی

۲۵  kg

۱.۷۵۰.۰۰۰
نسکافه اسپرسو کلمبیا

۳۰ kg

 

در واقع شایان به ذکر است عواملی چون کیفیت، شرکت و برند تولید کننده، بسته بندی  و ارسال در تعیین قیمت محصول نقش به سزایی دارد و همچنین هر چه نوع درجه کیفیت محصول بالا تر باشد محصول نیز از قیمت بالا تری برخوردار است.

نسکافه فوری را تمامی افراد علاقه مند به این نوشیدنی میشناسند و به خوبی با خواص شگفت انگیز و عالی آن اشنا می باشند زیرا با قرار دادن این چای در رژیم روزانه می توانید دنی سالم و‌ به دور از بیماری ها داشته باشید.

پخش نسکافه کیلویی ارزان در بازار

پخش نسکافه کیلویی ارزان در بازار توسط تخصصی ترین مرکز، مجموعه آرشامین است که در این بازرگانی تمامی نوشیدنی ها با پایین ترین قیمت بازار به متقاضیان عرضه می شود.

جالب است بدانید نسکافه به دلیل دارا بودن کافئین و آنتی اکسیدان برای سلامتی بدن بسیار مفید است که در گذشته برای بسیاری از بیماری ها تجویز می شد، از مهم ترین خواص آن می توان به چند مورد اشاره نمود که عبارت اند از:

  • درمان افسردگی
  • کاهش دردهای قاعدگی
  • کاهش درد میگرن
  • افزایش متابولیسم بدن
  • افزایش چربی سوزی و کاهش وزن
  • تاثیر در سرطان مثانه
  • درمان دیابت تنوع دوم
  • کاهش فشار خون
  • کاهش استرس و اضطراب

مرکز خرید و فروش عمده پودر نسکافه فوری

مرکز خرید و فروش عمده پودر نسکافه فوری-min

خرید و‌فروش عمده پودر نسکافه فوری علاوه بر نمایندگی ها از طریق فروشگاه اینترنتی آرشامین نیز امکان پذیر است که سفارش را بدون هسچ تلاشی یه مقصد متقاضی می رساند.

همانطور که می دانید امروزه خرید اینترنتی از رایج ترین راه ها برای سفارش و دریافت محصول می باشد که از مزایای خرید اینترنتی در این سایت می توان به ارسال به سراسر کشور در کوتاهترین زمان اشاره نمود که این ارسال نیز به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای صورت می گیرد تا از صرف هزینه های سنگین و بیهوده جلوگیری کند.

سایت اینترنتی آرشامین که یکی از بزرگترین عرضه کنندگان پودر نسکافه  به صورت عمده می باشد، تهیه نمایید و اینکه  ارائه محصولات در این سایت همراه با خدمات ارسال است تا شما خرید آسان و مطمئن را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید