🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پودر هات چاکلت کیلویی با ارزان ترین قیمت بازار

فروش پودر هات چاکلت کیلویی با قیمت ۶۵۰۰۰ تومان ارزان ترین قیمت بازار است، البته قیمت هر کیلو پودر هات چاکلت درجه یک و اعلا ۱۰۴۰۰۰ تومان در بسته بندی ۱۰ کیلویی عرضه می شود.

از جمله قدیمی ترین نوشیدنی های گرم می توان به هات چاکلت اشاره کرد که قدمت آن به ۳۰۰۰ سال پیش زمانی که مایاها در آمریکای جنوبی زندگی می کردند باز می گردد.

اروپایی ها که در مکزیک با این نوشیدنی بسیار خوشمزه و وسوسه کننده که از پودر کاکائو، شیر و شکر تشکیل شده آشنا شدند و آن را نه تنها در اروپا بلکه در تمام جهان پخش کردند.

مرکز فروش پودر هات چاکلت کیلویی در تهران

مرکز فروش پودر هات چاکلت کیلویی در تهران این نوشیدنی فوق العاده را با کیفیت مطلوب به زیر قیمت بازار به دست کافی شاپ ها پخش کنندگان و عمده فروشان سطح کشور می رساند.

از مهمترین شرایطی که مراکز فروش پودر هات چاکلت در کشور فراهم می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت لیست قیمت روز محصول
  • فروش مستقیم انواع هات چاکلت
  • دریافت مشاوره قبل از خرید
  • مشخص بودن سطح کیفی محصول
  • فروش به صورت بسته بندی و فله ای

بهترین قیمت پودر هات چاکلت فله ای درجه یک

فاکتورهای متاثر در تعیین قیمت هات چاکلت شامل: درجه کیفیت،طعم، درصد شکلات و کارخانه تولید کننده می باشند که هر یک به نحوی در کاهش یا افزایش نرخ این محصول تاثیر گذار خواهند بود.

بهترین قیمت پودر هات چاکلت فله ای درجه یک را می توانید از بازرگانی بزرگ آرشامین دریافت کنید تا در تجارت خود سود به سزایی را کسب کرده باشید.

۲ عنصر اصلی بسیار مهم که در زمان خرید انواع محصولات هم برای مصرف کننده و هم برای پخش کننده حائز اهمیت می باشد کیفیت و قیمت محصول است بنابراین عرضه کنندگان مطرح در کشور در تلاش بوده اند که هات چاکلت را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار ارائه دهند.

تولید پودر هات چاکلت درجه یک و ۲ در ایران

این نوشیدنی گرم و پرطرفدار از خواص شگفت انگیزی برخوردار است در این قسمت به بررسی برخی از آنها پرداخته شده: با مصرف روزانه هات چاکلت از رشد و تکثیر سلول های سرطان جلوگیری کنید، شکلات سرشار از سروتونین می باشد که استرس و اضطراب را کاهش داده و موجب مهار افسردگی و ایجاد حس نشاط خواهد شد، به دلیل وجود فلاونوئید بالا در هات چاکلت به زیبایی و شادابی پوست خود کمک کنید.

تولید پودر هات چاکلت درجه یک و ۲ در ایران در کارخانه بگتو با بهره گیری از بهترین ترکیبات اولیه و دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود و محصول مستقیم از درب کارخانه برای خریدار ارسال خواهد شد لذا جهت ثبت سفارش لازم است با مشاوران فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

با توجه به این که ایرانی ها همواره به دنبال محصولی با کیفیت اصل می باشد پیشنهاد می شود هات چاکلت درجه یک را از سایت مقابل تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند تا از طعم واقعی این نوشیدنی لذت ببرند.

عرضه و پخش پودر هات چاکلت در کیسه ۱۰ کیلویی

بسیاری از افراد ترجیح می دهند این نوشیدنی خوش عطر و طعم را در کافی شاپ ها و رستوران ها میل کنند از همین رو فروش عمده آن به صورت فله به کافی شاپ ها و رستوران ها افزایش داشته است.

عرضه و پخش پودر هات چاکلت در کیسه ۱۰ کیلویی به صورت غیر حضوری از رونق چشمگیری برخوردار بوده زیرا با حذف هزینه های گزاف و بیهوده به سود دهی خریداران کمک خواهد کرد.

قابل توجه متقاضیان که با خرید عمده این محصول می توانند از تخفیفات استثنایی این مجموعه بهره مند شوند پس فرصت را از دست نداده و تا موجودی این محصول پرفروش به اتمام نرسیده جهت ثبت سفارش اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید