🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پودر کاکائو کیلویی مقدار ۸۰۰ گرم

فروش پودر کاکائو کیلویی در مقدار و بسته‌بندی ۸۰۰ گرم با برند ایرانی بگتو از طریق شرکت آرشامین انجام می گیرد تا خریداران بتوانند به راحتی محصولات بسته بندی این صنعت را تهیه نمایند.

شاید برای شما هم جالب باشد که بخواهید بدانید پودر کاکائو چیست یا چه فوایدی برای سلامتی دارد؟ قطعا شما هم نام پودر کاکائو را بیشتر در صنعت کیک و شیرینی پزی شنیده اید.

پودر کاکائو که از مناطق گرمسیری آمازون می باشد و از مزایای بسیار شگفت انگیزی برای سلامتی دارد، در واقع از غلاف های روی درخت کاکائو لوبیا هایی برداشت می شود که همان کاکائو می باشد. این داده ها به صورت پودر در می آیند و از طریق فرایند تخمیر، طعم و بافت این دانه ها به راحتی تغییر پیدا می کند، البته از سوی دیگر پردازش های دمایی روی این داده ها سبب شده تا طعم دلپذیر تر و شیرین تری پیدا کند.

اگرچه تلخی دانه های اصلی نسبت به پودر کاکائو بیشتر است اما قطعاً ارزش غذایی که حین فراوری از دست داده است حائز اهمیت تر می باشد.

مرکز فروش پودر کاکائو کیلویی برند بگتو

مرکز فروش پودر کاکائو کیلویی با برند بگتو که تولید ایران می باشد این محصول را با بهترین قیمت در اختیار خریداران قرار داده است لذا شما می توانید محصول را به صورت خرده و عمده با قیمت های متفاوت از این شرکت تهیه نمایید.

برند بگتو یکی از تولید کنندگان پودر کاکائو با بسته بندی ایرانی می باشد که قطعا آن را در بسیاری از کافه ها و فروشگاه ها دیده اید، این برند پودر کاکائو مرغوب و خارجی  را در بسته بندی های شکیل به بازار داخلی عرضه بوده است.

تولید پودر کاکائو کیلویی مقدار ۸۰۰ گرم

تولید پودر کاکائو کیلویی مقدار 800 گرم

از آن جایی که این روزها پودرکاکائو جزو مواد اولیه بسیاری از محصولات قرار گرفته است بیشتر به چشم کارخانه‌داران آمده است، و همین موضوع سبب شده تا بسیاری از وارد کنندگان پودر کاکائو این محصول را به صورت کیلویی و فله ای در در اختیار خریداران قرار دهد.

تولید پودر کاکائو کیلویی در بسته بندی با مقدار ۸۰۰ گرم یکی از روش های فروش این محصول می باشد که توسط برندهای مختلفی در بازار انجام می‌گیرد، از سمت دیگر این پودر به صورت فله ای به عنوان مواد اولیه بسیاری از کارخانه داران به فروش می رسد.

بازار فروش پودر کاکائو در بسیاری از کشورهای دنیا رونق گرفته است که قیمت آن بر اساس کیفیت و پردازش که روی آن انجام گرفته متفاوت می باشد چرا که این پودر برای تولید شکلات داغ، شکلات تلخ، نوشیدنی گرم و سرد با شیر، اسموتی ها، پودینگ ها، کیک و شیرینی پزی و حتی تزیین روی میوه ها بسیار به چشم می آید و با طعم دلپذیری که دارد طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است.

قیمت  هر کیلو پودر کاکائو کیلویی خارجی

قیمت  هر کیلو پودر کاکائو کیلویی خارجی

همانطور که می‌دانید پودر کاکائو در خرید و فروش های عمده با توجه به نوع پودر و کشور تولید کننده آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد بنابراین لازم است به روز ترین و مناسب ترین قیمت را از مشاوران فروش سایت دریافت نمایید.

قیمت هر کیلو پودر کاکائو کیلویی خارجی بر اساس کشور تولید کننده را از طریق شرکت آرشامین به صورت مستقیم و بدون واسطه استعلام بگیرید چرا که قیمت دغدغه مهمی برای خریداران در تهیه مواد اولیه برای بسیاری از مجموعه های تولیدی می باشد.

بنابراین چنانچه قصد شما خرید بهترین و خالص ترین پودر کاکائو است قطعاً حذف واسطه ها می توانند به رسیدن به قیمت‌های دسته اول منجر گردد.

خرید پودر کاکائو کیلویی تولید ایران

خرید پودر کاکائو کیلویی تولید ایران

شاید شما هم به دنبال بهترین پودر کاکائو خارجی باشید اما بهترین پودر برای هر صنعتی نیز متفاوت می باشد:

  • بهترین پودر کاکائو برای تولید شیرینی و کیک
  • بهترین پودر کاکائو برای تولید هات چاکلت
  • بهترین پودر کاکائو برای تولید پودینگ
  • بهترین پودر کاکائو برای تولید نوشیدنی های گرم و سرد با شیر
  • بهترین پودر کاکائو برای تولید صبحانه های کاکائویی

پس بنابراین قبل از اقدام به خرید از هر مرکزی کافیست از مشاوران فروشان نسبت به انتخاب بهترین محصول مورد نیاز خود راهنمایی بگیرید.

با خرید پودر کاکائو کیلویی تولید ایران با برند بگتو می‌توانید بهترین پودر کاکائو خالص هلندی و ترکیه ای را جهت مصارف خود در هر زمینه ای به دست آورید و از سمتی دیگر در این مرکز فروش قیمت دسته اول و بدون واسطه را از خود کارخانه دریافت می کنید که می تواند به عنوان فاکتور اساسی در خرید به شما کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید