🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت اسپرسو فوری ۲ مدل برزیل و هندی

قیمت اسپرسو فوری در ۲ مدل برزیل و هندی از نمایندگی های مربوطه بسیار به صرفه و ارزان خواهد بود لذا جهت اطلاع از قیمت و خواص قهوه اسپرسو فوری باید این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

قهوه اسپرسو که از محبوب ترین انواع قهوه فوری می باشد توسط لوئیجی بتزرا که به دنبال سریعترین روش برای تهیه قهوه بوده است در سال ۱۹۰۳ برای اولین بار ابداع شده است.

روش تهیه اسپرسو که با دستگاه قهوه اسپرسو ساز انجام می شود به صورت وارد کردن فشار به فرایند دم کردن قهوه می باشد با این روش مدت زمان دم کشیدن قهوه کاهش می‌یابد.

لیست قیمت اسپرسو فوری پودر در بازار

لیست قیمت اسپرسو فوری پودر در بازار را میتوانید به راحتی در این مرکز فروش به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین دریافت نمایید و با قابلیت مقایسه نرخ انواع محصولات یک خرید آسان را انجام دهید.

قهوه اسپرسو با کیفیت درجه یک در برندهای وارداتی در بازار به چشم می‌خورد که به دلیل نوسانات بازار ارز نرخ آن به صورت روزانه به روز رسانی می شود که جهت استعلام قیمت قطعی می‌توان به نمایندگی ها و سایت های فروش مطرح مراجعه فرمایید.

انواع اسپرسو پودری که هر یک با توجه به درجه کیفیت قیمت آنها در بازار متفاوت می باشد شامل: اسپرسو فوری برزیل، اسپرسو فوری هندی و اسپرسو فوری کلمبیا می شوند.

بهترین اسپرسو فوری در کارتن ۲۵ کیلویی

قهوه اسپرسو در فرآیند تولید قهوه فوری زمانی که دانه قهوه پودر میشود و هنوز به گرانول تبدیل نشده به دست خواهد آمد و به دلیل فرآیند تولید آسان آن از قیمت پایین تری نسبت به سایر قهوه های فوری برخوردار است.

این مجموعه بهترین اسپرسو فوری در کارتن ۲۵ کیلویی را از کشور های هند و برزیل وارد کرده و به قیمت کف بازار در دسترس مشتریان سراسر کشور قرار می دهد.

بدون شک محصولات وارداتی از بهترین درجه کیفیت برخوردار هستند و در بین خانواده‌های ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده اند از همین‌رو فروش آنها به صورت عمده به کافی شاپ ها، رستوران ها و… اولویت اصلی نمایندگی های معتبر و رسمی می باشد.

خرید اسپرسو فوری ۲ مدل برزیل و هندی

از مهمترین نوشیدنی هایی که پایه تهیه آنها اسپرسو می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کافه ماکیاتو
  • کاپوچینو
  • کافه لاته
  • کافه موکا
  • کافه آمریکانو

متقاضیان می‌توانند خرید اسپرسو فوری را در ۲ مدل برزیل و هندی را با نازلترین قیمت بازار از بازرگانی معتبر آرشامین انجام دهند تا از خدمات ارزنده این مجموعه بهره کافی ببرند.

لازم به ذکر است که قبل از خرید عمده می توانید جهت دریافت نمونه و بررسی کیفیت آن را تهیه کرده و درصورت رضایت از محصول با هماهنگی کارشناس فروش سفارشات خود را به ثبت برساند تا کمتر از ۲۴ الی ۴۸ ساعت بار را در شهر خود تحویل بگیرید.

پخش مستقیم اسپرسو فوری وارداتی در ایران

از بهترین زمان ها برای مصرف اسپرسو موقع احساس خستگی و نیاز بدن به انرژی می باشد البته این نوشیدنی از خواص شگفت انگیز بیشتری برخوردار است که شامل: کاهش وزن بدون عوارض، بهبود گوارش، کاهش احتمال دیابت، درمان افسردگی، کاهش ریسک مرگ زودرس و جلوگیری از پارکینسون می شوند.

پخش مستقیم اسپرسو فوری وارداتی در ایران از طریق نمایندگی تهران صورت می پذیرد البته به دلیل رابطه مستقیم قیمت پایه و دست اول این محصول را ارائه خواهد کرد.

جهت خرید اینترنتی کافی است از طریق درگاه های ارتباطی ذکر شده در سایت با مشاوران فروش ارتباط برقرار نمایید تا شما را از انواع محصولات، روش خربد و ارسال بار و….  به نحو احسنت راهنمایی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید