🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده فروشی کاپوچینو کلاسیک | کیسه ۲۰ کیلویی

قیمت عمده فروشی کاپوچینو کلاسیک در نمایندگی فروش تهران بسیار به صرفه و اقتصادی خواهد بود مشتریان برای دریافت کیسه های ۲۰ کیلویی با بهترین قیمت و کیفیت این سایت را دنبال نمایند.

خاستگاه کاپوچینو متعلق به کشور ایتالیا می باشد و قدمت آن به صدها سال پیش باز می‌گردد اما این نوشیدنی تقریباً در ۲۵ سال اخیر در آمریکا و اروپا و بعد از آن در آسیا محبوبیت یافته است.

شیوه سنتی تهیه کاپوچینو در ایتالیا به این صورت می باشد که یک شات اسپرسو و مقدار مشابهی شیر بخارپز و فوم شیر بر روی آن این نوشیدنی فوق العاده را تشکیل میدهد.

قیمت عمده فروشی کاپوچینو کلاسیک فله ای

قیمت عمده فروشی کاپوچینو کلاسیک فله ای در این مرکز فروش قطعاً به صرفه تر از قیمت خرده فروشی می باشد لذا قیمت نهایی محصول با توجه به حجم سفارش متغیر خواهد بود.

با توجه به افزایش علاقه‌مندان به نوشیدنی های کافئین دار فروش کاپوچینو کلاسیک در کشور رونق پیدا کرده و فروشندگان جزئی برای دریافت قیمت مناسب تر معمولاً اقدام به خرید فله ای با بهترین درجه کیفیت می نمایند.

از مهمترین معیارهای تأثیرگذار در تعیین قیمت کاپوچینو می توان به نرخ ترکیبات اولیه استفاده شده در این محصول اشاره کرد به عنوان مثال هر چه قیمت پودر قهوه استفاده شده در تولید پودر کاپوچینو بالاتر باشد قیمت محصول نیز افزایش خواهد یافت.

تولید کاپوچینو فله ای در بسته بندی کیسه ۲۰ کیلویی

تولید کاپوچینو فله ای در بسته بندی کیسه 20 کیلویی

کاپوچینو در انواع طعم های متنوع به تولید رسیده که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند از مهمترین مدل های این نوشیدنی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کاپوچینو سنتی از یک یا دو شات اسپرسو با شیر بخار پز و فوم شیر آماده می شود
  2. کاپوچینو فِرِدو ( یخ زده) در قسمت بالایی این نوشیدنی از شیر کف کرده سرد استفاده می شود
  3. کاپوچینو تر( مرطوب) از شیر گرم بیشتر و شیر کف کرده کمتر استفاده شده و مزه آن نسبت به کاپوچینو سنتی رقیق تر میباشد
  4. کاپوچینو خشک شیر بخار پز کمتر استفاده شده و لایه شیر کف کرده بیشتری بر روی آن قرار دارد

تولید کاپوچینو فله ای در بسته بندی کیسه ۲۰ کیلویی در کارخانجات تولیدی کشور با بهترین درجه کیفیت صورت بپذیرد صاحبان کافی شاپ ها و قهوه خانه ها می توانند برای کسب بیشترین حاشیه سود جهت تهیه آن از درب کارخانه اقدام نمایند.

مرکز فروش کاپوچینو کلاسیک فله ای در تهران

مرکز فروش کاپوچینو کلاسیک فله ای در تهران

این نوشیدنی خوش عطر و طعم ایتالیایی که طرفداران زیادی را در دنیا جذب نموده دارای ارزش غذایی بالایی می باشد که با بررسی های صورت گرفته بیست و سه گرم کاپوچینو حاوی موارد زیر می باشد:

  • کربوهیدرات ۱۸ گرم
  • چربی ۳ گرم
  • قند ۱۳ گرم
  • آهن ۳۶ میلی گرم
  • سدیم ۹۵ میلی گرم
  • اسیدهای اشباع شده ۵ گرم
  • اسیدهای چرب ترانس ۱ گرم

مرکز فروش کاپوچینو کلاسیک فله ای در تهران در راستای جلب رضایت مشتریان و فراهم نمودن شرایط خرید بهینه این محصول را با کیفیت ممتاز و پایین ترین قیمت بازار به دو شیوه حضوری و اینترنتی عرضه نموده است.

چنانچه قصد برقراری ارتباط مستقیم با مدیر فروش نمایندگی تهران را دارید از طریق اطلاعات تماس ارائه شده در انتهای سایت اقدام نمایید.

خرید کاپوچینو کلاسیک با قیمت ویژه تولیدی

خرید کاپوچینو کلاسیک با قیمت ویژه تولیدی

قابل توجه خریداران عمده در این سایت قبل از سفارش می تواند محصول را برای نمونه دریافت و پس از اطمینان از کیفیت سفارشات عمده خود را ثبت نمایند.

خرید کاپوچینو کلاسیک با قیمت ویژه تولیدی را از بازرگانی آرشامین انجام دهید تا و بهره مندی از تخفیفات فوق العاده و ارسال مستقیم محصول از درب کارخانه در کسب و کار خود پیشرفت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید