🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت نسکافه گلد کیلویی و فله ای در سایت

قیمت نسکافه گلد کیلویی در سایت قرار گرفت گرفته است که با مراجعه به ادامه سایت می توانید با لیست قیمت و نحوه فروش آشنا شوید

نسکافه از آن دسته از نوشیدنی ها می باشدکه در جهان طرفداران زیادی دارد و به دلیل طعم عالی و دلچسب در تمامی سنین از محبوبیت بالایی برخوردار است.

جالب است بدانید نسکافه تاریخچه ی طولانی دارد و ابتدا این نوشیدنی در سال ۱۹۰۷ اختراع گردید که طولی نکشید به دلیل طعم و خواص بی نظیرش در کشور های دیگر معروف گشت.

اعلام قیمت نسکافه گلد کیلویی

قیمت نسکافه گلد کیلویی در سایت های معتبر و نمایندگی ها اعلام می شود و البته به دلیل قیمت مناسبی که محصولات دارند، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد.

شرح کالا

وزن کارتن قیمت هر کیلوگرم (ریال)
نسکافه گلد اکوادور

۲۵ kg

۴.۰۵۰.۰۰۰

نسکافه گلد برزیل

۲۰ kg

۳.۶۵۰.۰۰۰
نسکافه گلد هندی برمک

۲۳ kg

۳.۱۰۰.۰۰۰

نسکافه گلد هندی توبک

۲۳ kg

۳.۱۵۰.۰۰۰
نسکافه گلد کره

۲۵ kg

۳.۶۵۰.۰۰۰

نسکافه گلد ویتنام

۲۵ kg

۳.۰۰۰.۰۰۰
نسکافه کلاسیک برزیل

۲۰  kg

نسکافه کلاسیک هند برمک

۲۲  kg

۲.۳۵۰.۰۰۰
نسکافه کلاسیک هند توبک

۲۲  kg

۲.۴۵۰.۰۰۰

نسکافه کلاسیک هند مانوین

۲۵  kg

۲.۲۵۰.۰۰
نسکافه اسپرسو هند برمک

۲۵  kg

نسکافه اسپرسو هند توبک

۳۰ kg

نسکافه اسپرسو هند مانوین

۲۵  kg

 

با این وجود برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید می توانید همین حالا با مشاوران فروش سایت تماس حاصل فرمایید و سفارش نسکافه را انجام دهید.

نسکافه علاوه بر طعم خالص و بی نظیر، از خاصیت شگفت انگیزی برخوردار می باشد که در ادامه به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت که عبارت اند از:

  • افزایش متابولیسم بدن
  • کمک به کاهش وزن
  • کمک به شادابی پوست
  • کاهش قند خون و فشار خون
  • افزایش بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن
  • بهبود برخی از بیماری های قلبی

سایت خرید نسکافه گلد کیلویی درجه یک

سایت خرید نسکافه گلد کیلویی درجه یک-min

سایت خرید نسکافه گلد کیلویی درجه یک یکی از رایج ترین راه ها برای ثبت سفارش نسکافه کیلویی به صورت عمده می باشد که در صورتی که قادر نباشید خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید می توانید با مراجعه به معتبر ترین سایت های فروش نسکافه، أنواع آن را خریداری کنید.

خرید از سایت ها مزیت هایی چون ارسال محصول به تمامی نقاط ایران را دارا می باشد که ضمنا سفارش به صورت مستقیم در کوتاه ترین زمان به مقصد می رسد تا از صرف هزینه های بیهوده توسط مشتریان جلوگیری کند.

با وجود تمامی این مزیت ها اگر بار عمده نسکافه به دستتان رسید و دچار نقض بود برای تعویض قادر هستید آن را برگشت بزنید زیرا رضایت مشتریان امری اساسی برای ادامه فعالیت در این صنعت می باشد.

نمایندگی فروش پودر نسکافه فله ای ارزان

نمایندگی فروش پودر نسکافه فله ای ارزان-min

نمایندگی فروش پودر نسکافه فله ای ارزان در سراسر ایران فعالیت دارد که این نمایندگی ها از بزرگ ترین و معتبر ترین توزیع کندگان پودر نسکافه فله ای به شمار می روند که البته خرید از نمایندگی رارمی توانید همین حالا انجام دهید.

نسکافه فله در نمایندگی ها، به دلیل قیمت پایینی که دارد پیشنهاد می شود این فرصت عالی و استثنایی را از دست ندهید و برای صرف کم ترین هزینه و کسب بالا تری حاشیه سود و هم اکنون برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

با خرید پودر نسکافه فله از این مراکز، علاوه بر اینکه مشتریان بهترین پودر نسکافه را دریافت می کنند نیز از خدمات ارسال پس از فروش نیز بهره مند می شوند که این امر تجربه عالی را موجب می سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید