🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت هات چاکلت فوری ۳ مدل بسته بندی در بازار

قیمت هات چاکلت فوری در ۳ مدل بسته بندی در بازار متفاوت خواهد بود لذا مشتریان را جهت مشاهده لیست کامل قیمت ها به این مجموعه دعوت می نماییم.

هات چاکلت نوعی نوشیدنی داغ است که بسیاری از افراد آن را با نام شکلات داغ می‌شناسند و ترکیبات اصلی تشکیل دهنده آن شامل شکلات ذوب شده یا پودر کاکائو و شیر و شکر می باشد.

در کافی شاپ ها معمولاً هات چاکلت را با مارشمالو یا خامه تزیین خواهند کرد نکته جالب در مورد این نوشیدنی قدمت آن می باشد که به ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ سال پیش باز می‌گردد براین اساس بر خلاف عقیده بعضی ها این نوشیدنی پر طرفدار نوظهور و امروزی نخواهد بود.

بهترین قیمت هات چاکلت فوری فله در تهران

بهترین قیمت هات چاکلت فوری فله در تهران عرضه خواهد شد و متقاضیان از اقسام نقاط کشور برای تهیه آن می توانند از طریق این وب سایت سفارشات خود را ثبت کنند.

لیست قیمت هات چاکلت فوری با کیفیت عالی در وبسایت پیشرو ارائه شده تا مشتریان با مقایسه آنها با سایر فروشگاه ها بهترین انتخاب خود را تجربه نمایند لازم به ذکر است که به دلیل نوسانات قیمت این محصول در بازار قبل از سفارش جهت استعلام قیمت روز اقدام نمایید.

از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در تعیین قیمت هات چاکلت میتوان به نرخ پودر کاکائو اشاره کرد زیرا از مهمترین اجزای تشکیل دهنده این نوشیدنی می باشد.

تولید هات چاکلت فوری فله کیسه ۱۰ کیلویی

تولید هات چاکلت فوری فله کیسه 10 کیلویی

ترکیبات اصلی تشکیل دهنده پودر هات چاکلت فوری شامل مواردی همچون پودر کاکائو با خلوص ۶۰ درصد به بالا، پودر خامه، پودر فندق و شکر می شود لذا تولید کنندگان باید به میزان خلوص پودر کاکائو دقت زیادی داشته باشند زیرا تأثیر زیادی در طعم و غلظت هات چاکلت خواهد داشت.

تولید هات چاکلت فوری فله کیسه ۱۰ کیلویی در ایران رونق پیدا کرده زیرا طرفداران این نوشیدنی روز به روز در حال افزایش هستند و کافی شاپ ها، رستوران ها و … برای رفع نیاز مشتریان و کسب سود بیشتر اقدام به خرید فله می نمایند.

قابل توجه خریداران عمده این مجموعه تخفیفات فوق العاده ای را در نظر گرفته که موجب شده با توجه به حجم سفارش قیمت نهایی محصول تعیین گردد.

خرید اینترنتی هات چاکلت فوری بسته بندی ۱ کیلویی

خرید اینترنتی هات چاکلت فوری بسته بندی 1 کیلویی

کارخانه تولیدی بگتو با استفاده از بهترین ترکیبات اولیه و همچنین دستگاه های مجهز و پیشرفته هات چاکلت را با کیفیتی در حد محصولات خارجی تولید و از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین در دسترس متقاضیان قرار داده است.

خرید اینترنتی هات چاکلت فوری بسته بندی ۱ کیلویی برند بگتو بیشترین حجم سفارشات را به خود اختصاص داده زیرا علاوه بر کیفیت درجه یک از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

شایسته است بدانید این مجموعه بعد از دریافت سفارش محصول را در کمترین زمان ممکن از طریق باربری، پست یا تیپاکس برای خریداران به اقسام نقاط کشور ارسال خواهد کرد.

مرکز تخصصی فروش هات چاکلت بسته بندی ساشه ای

مرکز تخصصی فروش هات چاکلت بسته بندی ساشه ای

در این قسمت به بررسی ارزش غذایی هات چاکلت پرداخته ایم که شامل موارد زیر می شود:

  • ۱۰ گرم پروتئین
  • ۳ گرم فیبر
  • ۵۶ گرم قند
  • ۲۵ گرم چربی
  • ۶۱ گرم کربوهیدرات
  • ۱۵ گرم اسید چرب اشباع
  • ۱۱ میلی گرم سدیم
  • ۲۴ میلی گرم کلسترول
  • ۴۶۹ کیلوکالری

اگر در مصرف هات چاکلت زیاده روی نشود از خواص بی نظیر آن همچون بهبود گردش خون، بهبود عملکرد مغز و کاهش ریسک بیماری قلبی بهره‌مند خواهید شد.

مرکز تخصصی فروش هات چاکلت بسته بندی ساشه ای در کشور این مجموعه می باشد که با واحد تولیدکننده همکاری مستقیم داشته و بدون واسطه محصول را از درب کارخانه تهیه و به دست خریدار خواهد رساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید