🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت هر کیلو نسکافه فوری کیلویی در تهران

قیمت هر کیلو نسکافه فوری کیلویی در تهران را می توانید از طریق نمایندگی های پخش عمده جویا شوید لذا خرید ارزان نسکافه فوری به صورت اینترنتی امکان پذیر می باشد.

نوشیدنی نسکافه با نام قهوه‌ فوری نیز شناخته می‌شود و برای مصرف آن هیچ محدوده سنی وجود ندارد که مصرف آن نیز برای سلامت بدن مفید شناخته شده است.

نسکافه در واقع در کافی شاپ ها دستورالعمل های متفاوتی دارد لاکن پودر آن به صورت آماده در برند و بسته بندی های متفاوت تولید و عرضه می گردد تا شما بتوانید راحت آن را تهیه و آماده و سرو نمایید.

لیست قیمت هر کیلو نسکافه کیلویی

لیست قیمت هر کیلو نسکافه کیلویی را می توانید در ادامه مورد بررسی قرار دهید که به صورت عمده در بسته بندی های مختلف ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرمی درج شده است.

شرح کالا

وزن کارتن قیمت هر کیلوگرم (ریال)
نسکافه گلد اکوادور

۲۵ kg

۳.۵۵۰.۰۰۰

نسکافه گلد برزیل

۲۰ kg

۳.۵۵۰.۰۰۰
نسکافه گلد هندی

۲۳ kg

۲.۹۵۰.۰۰۰

نسکافه گلد کلمبیا

۲۵ kg

نسکافه گلد کره ای

۲۵ kg

۳.۳۰۰.۰۰۰

نسکافه کلاسیک برزیل

۲۰  kg

۲.۳۵۰.۰۰۰
نسکافه کلاسیک هندی

۲۳  kg

۲.۰۰۰.۰۰۰

نسکافه کلاسیک کلمبیا

۳۰ kg

نسکافه اسپرسو برزیل

۲۵  kg

نسکافه اسپرسو هندی

۲۵  kg

۱.۹۵۰.۰۰۰
نسکافه اسپرسو کلمبیا

۳۰ kg

جالب است بدانید این نوشیدنی اولین بار در سال ۱۹۷۰ توسط شرکت نستله با نام تجاری نسکافه تولید گردید و طولی نکشید که این نوشیدنی به یکی از محبوبترین نوشیدنی های گرم در سراسر جهان معروف شد.

نسکافه علاوه بر طعم و عطر فوق‌العاده و دلپذیر نیز دارای خواص زیادی می باشد که در گذشته از آن برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می شد که در ادامه به چند مورد از آنها خواهیم پرداخت. مهم ترین خواص و ویژگی های نسکافه عبارت اند از:

  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • کاهش وزن
  • رفع افسردگی و خستگی
  • رفع استرس و بی قراری
  • بهبود عملکرد قلب
  • کاهش بیماری قند خون
  • افزایش عملکرد مغز

خرید ارزان نسکافه فوری به صورت اینترنتی

خرید نسکافه ارزان

خرید ارزان نسکافه فوری به صورت اینترنتی را می توانید به همین ترتیب انجام دهید که حتی پس از سفارش می توانید محصولات بدون هیچ تلاشی دریافت کنید.

می‌توان به ارسال به اقسام نقاط کشور در کوتاه ترین زمان اشاره کرد که این ارسال نیز به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای صورت می گیرد و صرف هزینه های سنگین و بیهوده جلوگیری کند.

شایسته است بدانید رضایت و اعتماد مشتری برای ادامه فعالیت در این صنعت امری اساسی به شمار می‌ رود که در این سایت به آن پرداخته شده است به طوری که اگر به دستتان رسید و از لحاظ تاریخ انقضا و یا بسته بندی دچار مشکل بود می توانید و برگشت بزنید تا بدون هیچ مشکلی برایتان تعویض و مجددا ارسال گردد.

نمایندگی پخش عمده نسکافه در تهران

نمایندگی فروش نسکافه کارتن های 20 و 25 کیلویی

نمایندگی پخش عمده نسکافه در تهران هم این سایت است که عرضه کننده بهترین نسکافه با قیمت زیر بازار است که از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر است پس در صورت صرف کمترین هزینه و کسب بیشترین سود در این صنعت پیشنهاد می‌شود این فرصت استثنایی را از دست ندهید و همین حالا جهت ثبت سفارش خود با مشاوران فروش سایت تماس حاصل فرمایید.

همانطور که میدانید این سایت یکی از بزرگترین توزیع کنندگان عمده نسکافه در تهران است که ارائه محصولاتش نیز با تمامی استانداردها و خدمات ارسال همراه می باشد تا شما بتوانید خریدی آسان و بدون هیچ مشکلی را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید