🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر وایت چاکلت مقدار ۱۰۰۰ گرم در بازار داخلی

قیمت پودر وایت چاکلت با بسته بندی های مقدار ۱۰۰۰ گرم در بازار داخلی را از مرکز پخش مقابل استعلام بگیرید و جهت سفارش این محصول به ۲ صورت فله و بسته بندی اقدام نمایید.

به طور کلی وایت چاکلت که با نام شکلات سفید نیز معروف است از ۳ جز اصلی کره کاکائو، شیر و شکر به دست آمده است که در بیشتر مواقع برای تنوع در طعم آن از وانیل یا سایر طعم دهنده ها استفاده خواهد شد.

بسیاری از افراد ممکن است وایت چاکلت را با هات چاکلت اشتباه بگیرند اما این دو نوشیدنی تفاوت های بارزی با یکدیگر دارند که مهمترین آنها در رنگشان خواهد بود وایت چاکلت از کاکائوی سفید تهیه شده و به رنگ سفید است اما هات چاکلت از شکلات کاکائویی تهیه شده و به رنگ قهوه‌ای می‌باشد.

بهترین قیمت پودر وایت چاکلت در بازار داخلی

بهترین قیمت پودر وایت چاکلت در بازار داخلی را از نمایندگی های فعال در این حوزه دریافت خواهید کرد زیرا با واحدهای تولیدی در رابطه مستقیم بوده و بدون دخالت دلالان محصول را مستقیماً در اختیار متقاضی قرار خواهند داد.

‏وایت چاکلت در کشورهای اروپایی و در ژاپن نیز طرفداران بسیاری داراست و در چند سال اخیر نیز استفاده از این نوشیدنی گرم و مغذی در ایران رونق پیدا کرده و معمولا افراد از آن به عنوان میان وعده استفاده خواهند کرد.

مشتریان گرامی می توانند برای اطلاع از قیمت روز وایت چاکلت به راحتی به سایت های اینترنتی مراجعه نمایند لذا از طریق این وب سایت به سادگی تنها با یک تماس تلفنی می توان از قیمت ها مطلع شوید و سپس اقدام به خرید نمایید.

طرز تهیه وایت چاکلت حرفه ای خوشمزه

طرز تهیه وایت چاکلت حرفه ای خوشمزه

وایت چاکلت یک نوشیدنی مفید با ارزش غذایی بالا محسوب می‌شود برخی از مواد مغذی آن شامل کلسترول، سدیم، پتاسیم، انرژی، فیبر غذایی، پروتئین، کربوهیدرات و … می شوند.

در این بخش از مقاله طرز تهیه وایت چاکلت حرفه ای خوشمزه ارائه شده که به ترتیب موارد زیر می باشد:

  1. ۲۰ گرم از پودر وایت چاکلت را در لیوان ریخته
  2. ۱۵۰ میلی لیتر آب جوش را کم کم به آن اضافه نمایید
  3. با یک قاشق چای خوری مرتب هم بزنید تا کاملا حل شود
  4. بعد از کمی کاهش دما آماده مصرف است نوش جان کنید

خرید پودر وایت چاکلت ایرانی مقدار ۱۰۰۰ گرم

خرید پودر وایت چاکلت ایرانی مقدار 1000 گرم

خرید پودر وایت چاکلت ایرانی مقدار ۱۰۰۰ گرم به دو شیوه سنتی و اینترنتی صورت می پذیرد لذا با توجه به کاهش زمان و هزینه ها فروشگاه های آنلاین سفارشات زیادی را سمت خود معطوف داشته اند بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص داده اند.

کارخانجات تولیدی در کشور به منظور تامین نیاز بازار و پیشگیری از واردات تمام تلاش خود را به کار گرفتند با امکانات مجهز و دستگاه های تمام اتوماتیک بهترین کیفیت این نوشیدنی پرطرفدار را تولید و با قیمت مناسب از طریق نمایندگی ها و سایت های فروش عرضه نمایند.

تولید عمده پودر وایت چاکلت فله و بسته بندی

تولید عمده پودر وایت چاکلت فله و بسته بندی

قابل توجه علاقمندان به وایت چاکلت مصرف این نوشیدنی تاثیرات مثبتی در سلامت استخوان ‌ها، دندان‌ ها و همچنین بهبود عملکرد قلب و ماهیچه ها و تمرکز اعصاب خواهد داشت.

از فعالیت های اصلی کارخانه بگتو می‌توان به تولید عمده پودر وایت چاکلت فله و بسته بندی اشاره نمود که به دلیل کیفیت عالی محصولات مورد استقبال ویژه مشتریان قرار گرفته و وایت چاکلت با بسته بندی های یک کیلویی برند بگتو بیشترین میزان فروش را در کشور به خود اختصاص داده اند.

جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت و همچنین درصد تخفیفات فوق العاده برای فروش عمده می‌توان از راه های ارتباطی با مشاور فروش تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

Call Now Buttonتماس بگیرید