🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کافی میکس ۲۰ عددی در ۳ مدل طعم

قیمت کافی میکس ۲۰ عددی در ۳ مدل طعم مختلف را می توان از مراکز فروش معتبر استعلام بگیرید و با اطلاع از قیمت روز بهترین خرید خود را تجربه نمایید.

کافی میکس از محبوب ترین نوشیدنی های قهوه در دنیا به ویژه ایران محسوب می شود که به دلیل عطر و طعم بی نظیری و همچنین روش سرو ساده ای که دارد طرفداران بسیاری را جذب نموده است.

کافی میکس در بازار عمدتاً به صورت ساشه ای و در مدل های سه در یک و دو در یک تولید و مورد خرید و فروش قرار گرفته است برای شناخت بهتر این محصول این مقاله را مطالعه نمایید.

دریافت قیمت کافی میکس ۲۰ عددی

دریافت قیمت کافی میکس ۲۰ عددی از طریق وب‌سایت مقابل امکان پذیر است متقاضیان می توانند تنها با یک تماس تلفنی از قیمت این محصول مطلع و سپس اقدام به خرید نمایید.

کارخانه تولیدی سندی در ایران این محصول را با بهترین نوع ترکیبات اولیه و استفاده از دستگاه های مجهز تولید و به صورت ساشه ای بسته بندی و در جعبه های ۲۰ عددی به بازار عرضه کرده است.

در قیمت گذاری کافی میکس عوامل زیادی دخیل خواهند بود که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. درجه کیفیت
  2. هزینه‌های تولید
  3. قیمت قهوه فوری استفاده شده
  4. میزان عرضه و تقاضا
  5. مدل ساشه یا فله ای

خرید کافی میکس ساشه ای در ۳ طعم متفاوت

خرید کافی میکس ساشه ای در 3 طعم متفاوت

شرکت های تولید کننده کافی میکس را در طعم های مختلف به تولید رساند تا همه افراد با سلایق متفاوت بتوانند آن را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

قابل توجه خریداران عمده این مجموعه در راستای جلب رضایت مشتری درصد تخفیفات ویژه ای را برای سفارشات عمده در نظر گرفته که موجب کاهش قیمت نهایی و در نتیجه کسب حاشیه سود بیشتر برای خریداران خواهد شد.

خرید کافی میکس ساشه ای در ۳ طعم متفاوت که شامل اورجینال، کارامل و خامه می شود از طریق فروشگاه های آنلاین رواج پیدا کرده است علاقمندان می‌توانند جهت سفارش از قسمت مشاوره و فروش با کارشناس مجموعه ارتباط برقرار نمایند.

نمایندگی فروش کافی میکس تک نفره مارک سندی

نمایندگی فروش کافی میکس تک نفره مارک سندی

مواد اصلی تشکیل دهنده کافی میکس شامل قهوه فوری، پودر خامه و شکر می باشند به همین دلیل این نوشیدنی سرشار از انرژی و کالری می باشد و از مهمترین خواص آن برای سلامتی می توان به مواردی همچون کاهش استرس و اضطراب، موثر در کاهش دردهای قاعدگی، درمان دیابت نوع دو، کاهش سر دردهای میگرنی، افزایش حافظه بلند مدت، افزایش متابولیسم بدن و تاثیر در سرطان مثانه اشاره نمود.

علاقه مندان به این نوشیدنی فراموش نکنند که جهت بهره مندی از فواید نام برده شده باید در مصرف آن حد تعادل را رعایت نمایید.

نمایندگی فروش کافی میکس تک نفره مارک سندی در پایتخت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ارائه این محصول به صورت مستقیم از درب کارخانه بهترین شرایط خرید را برای مشتریان فراهم نماید لازم به ذکر است که کارشناسان فروش  به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ های شما هستند و شما را خریدی مطمئن و پر سود کمک میکنند.

پخش کافی میکس ۲۰ عددی و ارسال به سراسر کشور

پخش کافی میکس 20 عددی و ارسال به سراسر کشور

متقاضیان در شهر های مختلف که قادر به برقراری ارتباط مستقیم نیستند میتوانند بدون دغدغه و به راحتی سفارشات خود را ثبت و این محصول را در کمترین زمان ممکن در شهر خود از طریق شرکت های حمل و نقل تحویل بگیرند.

پخش کافی میکس ۲۰ عددی و ارسال به سراسر کشور از اولویت‌های اصلی بازرگانی آرشامین محسوب می شود که توانسته با ارائه بهترین درجه کیفیت و نازلترین قیمت بازار نظر مثبت بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید