🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش قهوه و نسکافه عمده در تهران

نمایندگی فروش قهوه و نسکافه عمده در تهران برای ارائه خدمات به همه متقاضیان در سراسر کشور امکان سفارش آنلاین را فراهم نموده تا خریداران به راحتی جهت سفارش اقدام نمایند و محصول را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

از عصاره قهوه خشک قهوه فوری به دست خواهد آمد که با نام تجاری نسکافه در دنیا شناخته شده و در مدل های متنوع مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

نسکافه که در سال ۱۹۰۷ برای اولین بار در شرکت نستله تولید و به بازارهای جهانی عرضه شد سریعاً طرفدارد جذب نمود و امروزه توانسته ۵۰ درصد از مصرف قهوه بسیاری از کشورها را به خود اختصاص دهد.

نمایندگی فروش قهوه و نسکافه عمده

نمایندگی فروش قهوه و نسکافه عمده در کشور به منظور جلب رضایت مشتریان و تامین نیاز بازار این محصول را به دو روش حضوری و اینترنتی در دسترس متقاضیان قرار داده است.

علاوه بر قیمت ارزان خریدار همواره به دنبال بهترین کیفیت قهوه و نسکافه عمده در بازار نیز می باشد تا با اطمینان خاطر به بازاریابی خود پرداخته و نیاز مشتریان را تامین نماید بنابراین از دلایل اصلی مراجعه به نمایندگی های رسمی دریافت کیفیت تضمین شده محصولات می باشد.

از پر فروش ترین محصولات ارایه شده در این وب سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قهوه ترک
  • قهوه فرانسه
  • قهوه اسپرسو
  • نسکافه گلد
  • نسکافه کلاسیک

پخش عمده نسکافه و انواع قهوه فوری وارداتی

پخش عمده نسکافه و انواع قهوه فوری وارداتی

پخش عمده نسکافه و انواع قهوه فوری وارداتی از فعالیت های اصلی بازرگانی آرشامین محسوب می شود متقاضیان گرامی می توانند برای اطلاع از لیست کامل محصولات از طریق اطلاعات تماس ارائه شده با مشاوره فروش ارتباط برقرار نمایند.

قهوه فوری اصل و با کیفیت در ایران عمدتاً وارداتی می باشند و از کشورهای مختلف به صورت فله ای  وارد کشور شده از مهمترین انواع آن عبارتند از :

  1. قهوه فوری گلد
  2. قهوه فوری کلاسیک
  3. قهوه فوری پودری (اسپرسو)

تفاوت اصلی دو مدل قهوه فوری گلد و کلاسیک در روش فرآوری آنها می باشد زیرا برای تولید مدل گلد از روش خشک کردن انجمادی و برای مدل کلاسیک از خشک کردن پاششی یا حرارتی استفاده شده است.

استعلام قیمت نسکافه عمده در بازار تهران

استعلام قیمت نسکافه عمده در بازار تهران

استعلام قیمت نسکافه عمده در بازار تهران به راحتی از طریق سایت اینترنتی امکان پذیر است متقاضیان می توانند برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات از طریق فضای مجازی با کارشناس مجموعه تماس حاصل فرمایند.

قیمت نسکافه عمده به دلیل وارداتی بودن و نوسانات بازار ارز دچار تغییرات زیادی بوده و خریداران قبل از سفارش حتما از قیمت روز مطلع خواهند شد به عنوان مثال نسکافه کلاسیک تولید کشورهای برزیل، هند و کلمبیا که به ترتیب در بسته های ۲۰، ۲۲ و ۳۰  کیلویی وارد کشور شده هر کدام از نظر قیمت هم متفاوت میباشد.

عمده فروشی قهوه و نسکافه با کیفیت مناسب

عمده فروشی قهوه و نسکافه با کیفیت مناسب

قابل توجه علاقمندان به قهوه و نسکافه مصرف درست و به اندازه ی این نوشیدنی ها علاوه بر عطر و طعم دل انگیز خواص فوق العاده ای به همراه دارند که برخی از آنها شامل کاهش خطر مرگ، موثر در کاهش وزن، شفافیت و روشنی پوست، کمک به رشد مو، پیشگیری از بیماری آلزایمر، مبارزه با افسردگی می شوند.

عمده فروشی قهوه و نسکافه با کیفیت مناسب در کشور را نمایندگی تهران اداره می کند و به دلیل کوتاه کردن دست دلالان همواره نازل ترین قیمت ها را عرضه داشته بنابراین سفارشات زیادی را سمت خود معطوف کرده است.

شایسته است بداند که این شرکت بازرگانی برای خریداران عمده درصد تخفیفات ویژه‌ای را در نظر گرفته که موجب کاهش قیمت نهایی این محصول می‌شود لذا برای بهره‌مندی از تخفیفات فرصت را از دست ندهید و همین حالا برای سفارش اقدام نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید