🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت قهوه گلد کیلویی در کارتن های ۲۵ کیلویی

قیمت قهوه گلد کیلویی در کارتن های ۲۵ کیلویی وارداتی در مجموعه آرشامین ارزانترین قیمت بازار خواهد بود جهت خرید شما را به این مرکز فروش دعوت می نماییم.

قهوه گلد که یکی از  پر مصرف ترین انواع قهوه فوری میباشد با فرآیند خشک کردن انجمادی به دست خواهد آمد و در این روش عطر و طعم قهوه گلد بهتر حفظ می شود.

این نوشیدنی گرم و بی نظیر را با طرز تهیه بسیار ساده ای که دارد می توان به راحتی در منزل تهیه کرد و از خواص و طعم منحصر به فرد آن لذت ببرید.

لیست قیمت قهوه گلد کیلویی در بازار داخلی

لیست قیمت قهوه گلد کیلویی در بازار داخلی به صورت بروز رسانی شده در این سایت قرار داده شده است جهت استعلام موجودی و اطلاع از درصد تخفیفات با مدیر فروش ارتباط برقرار نمایید.

ارائه لیست قیمت ها توسط عرضه کنندگان از سمت خریداران بسیار مورد استقبال قرار گرفته زیرا می‌توانند با مقایسه انواع برند ها و قیمت ها محصول مورد نظر خود را به سهولت انتخاب نمایند.

به طور کلی در بازار قهوه فوری در سه مدل گلد، کلاسیک و اسپرسو به فروش میرسد و قهوه گلد به دلیل تناسب بیشتر با سلیقه ی ایرانیان بیشترین فروش را به خود اختصاص داده و با توجه به کیفیت های متنوع در قیمت های متفاوتی عرضه شده است.

شرح کالا

وزن کارتن قیمت هر کیلوگرم (ریال)
نسکافه گلد اکوادور

۲۵ kg

تماس بگیرید

نسکافه گلد برزیل

۲۰ kg

تماس بگیرید
نسکافه گلد هندی برمک

۲۳ kg

تماس بگیرید

نسکافه گلد هندی توبک

۲۳ kg

تماس بگیرید
نسکافه گلد کره

۲۵ kg

تماس بگیرید

نسکافه گلد ویتنام

۲۵ kg

تماس بگیرید
نسکافه کلاسیک برزیل

۲۰  kg

تماس بگیرید

نسکافه کلاسیک هند برمک

۲۲  kg

تماس بگیرید
نسکافه کلاسیک هند توبک

۲۲  kg

تماس بگیرید

نسکافه کلاسیک هند مانوین

۲۵  kg

تماس بگیرید
نسکافه اسپرسو هند برمک

۲۵  kg

تماس بگیرید

نسکافه اسپرسو هند توبک

۳۰ kg

تماس بگیرید
نسکافه اسپرسو هند مانوین

۲۵  kg

تماس بگیرید

خواص قهوه گلد فله چیست؟

قهوه گلد فله یکی از محبوب ترین انواع قهوه در جهان است و دارای خواص زیادی برای بدن انسان است، شامل افزایش انرژی، کاهش خستگی، بهبود تمرکز و تقویت حافظه است. همچنین، قهوه گلد فله به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند شناخته شده است که می‌تواند به حفظ سلامتی سلول‌های بدن و پیشگیری از بیماری‌های مزمن مانند سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی کمک کند.

به علاوه، قهوه گلد فله دارای مواد غذایی مفیدی مانند ویتامین B6، پتاسیم و منیزیم است که به حفظ سلامتی عضلات، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی-عروقی، کاهش التهاب و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. همچنین، مصرف متعادل قهوه گلد فله می‌تواند به روشن شدن پوست و بهبود سلامت موها کمک کند.

در نتیجه، مصرف قهوه گلد فله می‌تواند به بهبود سلامتی بدن وافراد کمک کند و همچنین لذتی لذت بخش از میان دهندگان قهوه باشد. با این حال، مصرف متعادل این نوع قهوه به عنوان همۀ چیز باید با احتیاط صورت گیرد و به دلیل شامل کافئین، مصرف آن باید به مقدار متعادل صورت گیرد تا از بروز اثرات کناری جلوگیری شود.

خرید قهوه گلد کیلویی ۲ مدل وارداتی کره و کلمبیا

خرید قهوه گلد کیلویی 2 مدل وارداتی کره و کلمبیا

در واقع محصولات خارجی در ایران طرفداران زیادی را به خود جذب کردند که در زمینه نوشیدنی های خوراکی نیز همین موضوع صدق می کند قهوه گلد درجه یک توسط وارد کنندگان از سایر کشورها به مراکز فروش ارائه شده است.

میزان تقاضای قهوه گلد کیلویی و فله به  اندازه نوع بسته بندی شده بسیار بالا بوده و با قیمت های رقابتی در بازار مورد خرید و فروش قرار گرفته اند و مشتریان آنها کافی شاپ ها ، شرکت ها، رستوران ها و… می باشند. خرید قهوه فوری کیلویی در مدل های متنوع را می توانید از طریق این سایت تجریه کنید که در نهایت منجر به تجربه خریدی بدون واسطه و مستقیم خواهد شد.

خرید قهوه گلد کیلویی در ۲ مدل وارداتی کره و کلمبیا با نازلترین قیمت قهوه گلد کیلویی در بازار ازطریق مراکز فروش معتبر در پایتخت و سایر شهرهای بزرگ امکان پذیر است.

سایت خرید و فروش قهوه گلد کیلویی با قیمت عمده

سایت خرید و فروش قهوه گلد کیلویی با قیمت عمده

قهوه گلد از خواص پزشکی بسیاری برخوردار است که اگر به میزان استاندارد مصرف شود برخی از آنها شامل موارد زیر می شوند:

  1. درمان افسردگی
  2. جوانسازی پوست صورت
  3. کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها
  4. افزایش تمرکز و هوشیاری
  5. افزایش سرعت متابولیسم در بدن
  6. تنظیم قند خون
  7. لاغری بدون عوارض
  8. افزایش انرژی

سایت خرید و فروش قهوه گلد کیلویی با قیمت عمده را بسیار سریع انجام می دهد خریداران می توانند برای دریافت خدمات ارزنده پس از فروش با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنند.

اگر در زمان تحویل بار محصول دچار نقص و عیب بود بدون نگرانی آن را مرجوع نمایید تا تعویض و سریعا برایتان ارسال گردد همچنین با سفارش عمده از تخفیفات ویژه بهره مند خواهید شد.

پخش قهوه گلد درجه یک در کارتن های ۲۵ کیلویی

پخش قهوه گلد درجه یک در کارتن های 25 کیلویی

طریقه آماده سازی قهوه گلد در منزل به این صورت است که ابتدا یک قاشق چای خوری از پودر را در داخل فنجان ریخته و سپس آب تازه جوش آمده را به آن اضافه نمایید و استفاده از شیر و شکر در این مرحله اختیاری می باشد بعد از حل شدن قهوه گلد و شکر می توان آن را میل نمایید.

پخش قهوه گلد درجه یک در کارتن های ۲۵ کیلویی محصول کشورهای کلمبیا و کره از نمایندگی تهران که استان منتخب در زمینه فروش عمده پودر قهوه فوری در انواع محصولات گلد و کلاسیک می باشد با قیمت کف بازار انجام می شود.

مزایای اصلی مراجعه به نمایندگی های آنلاین می توان به دریافت قیمت مناسب، تضمین کیفیت محصول، ارسال سریع به سراسر کشور، تنوع بالای برند ها و حذف هزینه‌های بالای حمل و نقل اشاره کرد. همانطور که خودتان بهتر می دانید قیمت قهوه گلد کیلویی مهم ترین فاکتور در امر خرید و فروش می باشد تا خریداران بتوانند بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت بازار تهیه نمایند.

استعلام قیمت قهوه گلد اکوادور کیلویی

استعلام قیمت قهوه گلد ۲۵ کیلویی از شرکت آرشامین نوید دهنده جدیدترین قیمت های قهوه گلد اکوادور در اختیار مشتریانش می باشد. قهوه گلد اکوادور با بیش از ۹۰ امتیاز در مقیاس بین المللی، از جمله بهترین قهوه های دنیا به شمار می رود. قهوه گلد اکوادور یکی از پرترجیح ترین انواع قهوه پر کیفیت برای استفاده در کافه ها و رستوران ها است.

شرکت آرشامین قهوه گلد اکوادور را با اعتماد به نفس و بهترین قیمت باور نکردنی در بازار به فروش می رساند. قیمت هر کیلو و بسته ۲۵ کیلویی قهوه گلد اکوادور در شرکت آرشامین، برای اطمینان مشتریان، همیشه با بالاترین کیفیت و پر کیفیت ترین درجه فروخته می شود. اگر به دنبال بهترین قیمت و کیفیت هستید، ما به شما شرکت آرشامین را به راستی توصیه می کنیم.

در نهایت، با توجه به تضمین کیفیت و بالاترین قیمت، شرکت آرشامین مفتخر است یکی از برترین فروشندگان قهوه گلد اکوادور در بازار باشد. با اعتماد به نفس شرکت آرشامین و کیفیت و قیمتی که ارائه می دهد، شما می توانید قهوه گلد اکوادور را با خیال راحت و با آرامش خاطر خود به فروش برسانید. در صورتی که به دنبال بهترین قیمت قهوه گلد کیلویی و کیفیت هستید، به شرکت آرشامین سر بزنید.

خرید قهوه گلد اصل با قیمت ویژه

خرید قهوه گلد اصل با قیمت ویژه

قهوه‌ی فوری اصل، یکی از روش‌های سریع و آسانی در تهیه قهوه محسوب می‌شود. در بازار قهوه، قهوه‌های فوری معمولاً متنوع بوده و از نوع‌های گوناگونی مانند گلد اوکوادور، برزیلی، هندی، کره‌ای و ویتنامی به بازار عرضه می‌شوند. اما برای خرید قهوه‌ی فوری اصل باید به دنبال محصولات با کیفیت باشید.

در خرید قهوه‌ی فوری گلد اصل، نیاز است که به عناوین و توضیحات محصولات دقت کنید. هر فرعی قهوه فوری دارای ویژگی‌های مختلفی مانند مزه، رنگ و بو می‌باشد. برای مثال، قهوه‌ی گلد اوکوادور، طعمی شیرین و ملایم با بوی گیاهی دارد، در حالی که قهوه‌ی کره‌ای دارای طعم تلخ، رایحه ادویه و تندی می‌باشد.

آخرین نکته مهم در خرید قهوه‌ی فوری اصل، بررسی تاریخ انقضاء محصولات می‌باشد. با توجه به اینکه قهوه‌های فوری اصل، برای مدت زمان کوتاهی دارای ماندگاری می‌باشند، بهتر است قبل از خرید، تاریخ انقضای محصول را بررسی و به دقت بخرید. در نهایت، خرید قهوه‌ی فوری اصل با قیمت ویژه می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه طعم لذت‌بخش قهوه در کنار آرامش و رضایت فراوان باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید