🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت هر کیلو قهوه اسپرسو به صورت عمده

قیمت هر کیلو قهوه اسپرسو به صورت عمده در بازار تهران با توجه به نوسانات متفاوت است که این محصول در نمایندگی آرشامین به قیمت کارخانه به فروش می رسد.

قهوه اسپرسو در کشور های آسیایی به ویژه ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است که حالب است بدانید این‌نوشیدنی از دانه های قهوه بدست می آید. اسپرسو در واقع یک نوع قهوه در میان انواع مختلف قهوه است که در فرهنگ های مختلف با نام های مختلف شناخته می شود و با دستگاهي به نام اسپرسوساز درست مي شود.

قهوه اسپرسو یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان است. اما قیمت هر کیلو قهوه اسپرسو پودری چقدر است؟ در این بخش از مقاله به اعلام قیمت این نوع قهوه می‌پردازیم. قهوه اسپرسو پودری معمولاً توسط علاقمندان به قهوه در خانه تهیه و مصرف می‌شود. قیمت هر کیلو این قهوه بسته به کیفیت و مارک مختلفی متفاوت است. قیمت میزان خواص، طعم و مزه این قهوه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

اعلام قیمت هر کیلو قهوه اسپرسو پودری

قیمت هر کیلو قهوه اسپرسو پودری در ادامه همین سایت اعلام می شود که شما می توانید با استفاده از آن محصول مورد نظر را خود را سفارش داده و بدون هیچتلاشی نیز آن را دریافت کنید. در واقع قیمت پودر فهوه اسپرسو به کیفیت و برند محصول بستگی دارد یعنی هر که محصول از کیفیت و مرغوبیت بهتری برخوردار باشد نیز متقابلا دارای قیمت بالاتری است.

در بازار، قیمت هر کیلو قهوه اسپرسو پودری بسیار گوناگون است. می‌توانید از قیمتی حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان برای هر کیلو قهوه اسپرسو پودری برخوردار شوید. این قیمت‌ها به وزن، بسته بندی و کیفیت قهوه اسپرسو مربوط است.

هرچه کیفیت قهوه اسپرسو پودری بالا‌تر باشد، قیمت هر کیلو آن نیز بیشتر خواهد بود. برخی از مارک‌های معتبر قهوه اسپرسو از قهوه‌های پر کیفیتی تهیه می‌شوند که قیمت بالایی را دارند. بنابراین اگر قصد خرید قهوه اسپرسو پودری با کیفیت بالا را دارید، باید مطمئن شوید که برای تأمین نیاز خود بودجه‌ای مناسب در نظر بگیرید.

از جمله عوامل دیگری که قیمت هر کیلو قهوه اسپرسو پودری را تحت تأثیر قرار می‌دهند، می‌توان به رشد قهوه، روش فرآوری، نوع بسته‌بندی و تصفیه ذرات قهوه اشاره کرد. تصفیه ذرات قهوه به منظور حذف آلودگی‌های موجود در قهوه و ایجاد طعمی اصیل‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عوامل می‌توانند قیمت قهوه اسپرسو پودری را تغییر دهند.

خرید اینترنتی قهوه اسپرسو ۲۵ کیلویی

خرید اینترنتی قهوه اسپرسو 25 کیلویی-min

خرید اینترنتی قهوه اسپرسو کارتن ۲۵ کیلویی با قیمت کارخانه را می توانید در بازرگانی بزرگ آرشامین دهید که از لحاظ اقتصادی کاملاً به صرفه است.

امروزه خرید اینترنتی جزو رایج ترین راه ها برای سفارش و دریافت محصول می باشد و دارای مزیت های زیادی است که یکی از آن ها، ارسال به سراسر کشور در سریع ترین زمان می باشد.

شایسته است بدانید اگر بار به دستتان رسید و از لحاظ بسته بندی یا تاریخ انقضا دچار مشکل بود، امکان بازگشت محصول وجود دارد تا بدون هیچ دردسری تعویض گردد.

نمایندگی فروش عمده قهوه اسپرسو

نمایندگی فروش عمده قهوه اسپرسو-min

بهترین نمایندگی تخصصی فروش عمده قهوه اسپرسو مجموعه بزرگ آرشامین می باشد که پودر قهوه اسپرسو را با قیمت کارخانه به خریداران عرضه می نماید.

همچنین دلیل اینکه اسپرسو روز به روز طرفداران بیشتری پیدا میکند این است که به دلیل طعم میانه ای که دارد با ذائقه ی بیشتر افراد سازگار می باشد .

قهوه اسپرسو به دلیل وجود کافئین و انتی اکسیدان برای سلامتی بدن مفید شناخته شده است که درگذشته برای درمان برخی از بیماری ها تجویزمیگردیده و امروزه نیز کاربرد دارد که مهم ترین خواص قهوه فوری عبارت اند از:

  • تاثیر در سرطان مثانه
  • درمان دیابت تنوع دوم
  • کاهش فشار خون
  • کاهش استرس و اضطراب
  • درمان افسردگی
  • کاهش دردهای قاعدگی
  • کاهش درد میگرن
  • افزایش متابولیسم بدن
  • افزایش چربی سوزی و کاهش وز

خرید قهوه اسپرسو بسته بندی به قیمت کارخانه

خرید قهوه اسپرسو بسته بندی به قیمت کارخانه-min

یکی از مزایای خرید بسته بندی قهوه اسپرسو ۲۵ کیلویی، پایداری و استحکام بسته بندی است. این بسته بندی‌ها، با استفاده از مواد مرغوب و مناسب، رطوبت و هوا را از دست قهوه دور نگه می‌دارند و از اکسیداسیون دانه‌ها جلوگیری می‌کنند. در نتیجه، طعم و کیفیت قهوه شما به مرور زمان حفظ می‌شود و اینترنال اسپرسو بیش از پیش تازه و خوشمزه است.

با خرید بسته بندی قهوه اسپرسو به قیمت کارخانه، شما می‌توانید از قهوه‌ای با کیفیت و بی‌نظیر لذت ببرید. این نوع بسته بندی‌ها امکان تامین قهوه با طعم و مزه خاص را فراهم می‌کنند و با حفظ کیفیت قهوه در طول زمان، شما را با تجربه‌ی به‌یادماندنی اسپرسو در خانه آشنا می‌کنند. به یاد داشته باشید که با انتخاب بسته بندی‌های معتبر و شناخته شده، به کیفیت و استحکام این بسته بندی‌ها اهمیت دهید تا از همه لحاظ از خرید خود لذت ببرید.

بهترین قیمت عمده اسپرسو فوری در تهران

بهترین قیمت عمده اسپرسو فوری در تهران

به دنبال بهترین قیمت عمده اسپرسو فوری در شهر تهران هستید؟ با افتخار می توانیم بگوییم که ما این خدمات را به مشتریان عزیزمان ارائه می دهیم. قیمت هر کیلو قهوه اسپرسو در فروش عمده با استفاده از تجارت الکترونیک و بدون واسطه، بهترین و اقتصادی ترین مقدار برای مشتریان ممکن را دارد.

با تکیه بر سالها تجربه در صنعت قهوه، ما با رقابتی بودن قیمت هایمان در بازار عمده فروشی تهران برخورد کرده ایم که افتخاری بزرگ برای ما است. بدون آنکه کیفیت را فدا کنیم، ما با استفاده از شرکا و تامین کنندگان معتبر، اسپرسو درجا را با قیمت همواره مناسبی عرضه می کنیم.

از این رو، اگر به دنبال بهترین قیمت عمده اسپرسو فوری در تهران هستید، حتماً به ما سر بزنید و از خدمات و محصولات بی نظیر ما استفاده کنید. ما همواره بر حفظ رضایتمندی مشتریان خود تمرکز داشته ایم و حرفه ای ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید