🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

فروش قهوه فوری فله ۳ مدل گلد، کلاسیک و پودری

فروش قهوه فوری فله ۳ مدل گلد، کلاسیک و پودری در فروشگاه های اینترنتی صورت می پذیرد که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود جهت اطلاع از قیمت روز محصولات با ما همراه باشید.

فرآیند صنعتی تولید قهوه فوری که با نام تجاری نسکافه شناخته می‌شود بدین صورت خواهد بود که ابتدا قهوه سبز را در دمای حدود ۱۶۵ درجه به مدت زمان ۱۵ دقیقه ‏رست داده و بعد با درجه ریز آن ها را آسیاب می نمایند، پودر به دست آمده را در آب مخلوط کرده و سپس دم می نمایند و بعد از دم کشیدن به دو شیوه مختلف به نام روش خشک کردن انجمادی و خشک کردن پاششی آنها را خشک می کنند که موجب به دست آمدن دو مدل مختلف قهوه فوری میشود.

نمایندگی فروش قهوه فوری فله در تهران

نمایندگی فروش قهوه فوری فله در تهران به منظور جلب رضایت خریداران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این محصول را مستقیماً از واردکنندگان تهیه در اختیار مشتریان قرار دهد.

با توجه به این موضوع که سالانه انواع متنوعی از برندهای قهوه فوری راهی بازار ایران میشود که همه آنها از کیفیت های مطلوبی برخوردار نیستند مراکز فروش معتبر در شهر های بزرگ با ارائه بهترین برندهای قهوه فوری نظر مثبت مشتریان زیادی را به خود جلب نموده اند.

اگر قادر به مراجعه حضوری به نمایندگی تهران نیستید اصلاً نگران نباشید زیرا می‌توان از طریق تماس تلفنی یا واتساپ سفارشات خود را به اطلاع کارشناس فروش نمایندگی رسانده و محصول را در کمترین زمان ممکن در شهر خود تحویل بگیرید.

خرید انواع قهوه فوری فله به صورت عمده

خرید انواع قهوه فوری فله به صورت عمده

سه مورد از ویژگی های قهوه فوری که موجب افزایش طرفداران آن در دنیا شده است می‌توان به سرعت آماده سازی بالا، هزینه ترابری پایین و ماندگاری طولانی اشاره نمود.

خرید انواع قهوه فوری فله به صورت عمده موجب کاهش قیمت نهایی این محصول و در نتیجه کسب بیشترین حاشیه سود برای خریدار خواهد شد جهت ثبت سفارش می توان از قسمت مشاوره و فروش سایت اقدام نمایید.

با توجه به افزایش روز افزون علاقمندان قهوه فوری در کشور  نام انواع متنوع آن در صدر منوی همه رستوران ها، کافی شاپ ها و هتل ها به چشم می خورد و این مراکز برای سهولت در خرید و دریافت قیمت مناسب اقدام به خرید فله این محصول می نمایند.

استعلام قیمت قهوه فوری ۳ مدل گلد، کلاسیک و پودری

استعلام قیمت قهوه فوری 3 مدل گلد، کلاسیک و پودری

دو مدل پرفروش قهوه فوری گلد و کلاسیک می باشند که از تفاوت های آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدل کلاسیک با خشک کردن حرارتی تولید شده
  • مدل گلد با خشک کردن انجمادی به تولید رسیده
  • مدل کلاسیک دارای عطر غلیظ با طعمی تلخ می باشد
  • مدل گلد از نظر عطر و طعم ملایم تر از کلاسیک می باشد

استعلام قیمت قهوه فوری ۳ مدل گلد، کلاسیک و پودری به سادگی فقط تنها با یک تماس تلفنی از طریق این مرکز فروش امکان پذیر است لذا پیشنهاد می شود برای مشاهده لیست کامل قیمت انواع محصولات از طریق واتساپ یا تلگرام به مدیر فروش مراجعه نمایید.

سایت خرید و فروش عمده قهوه فوری فله

سایت خرید و فروش عمده قهوه فوری فله

یکی از محبوب ترین انواع قهوه فوری در ایران مدل پودری یا همان اسپرسو می باشد از مهم ترین خواص این نوشیدنی می توان به کمک به بهبود عملکرد کبد، موثر در کاهش وزن، کمک به هضم و گوارش مواد غذایی، خواص ضد التهاب و… اشاره کرد.

پر بازدید ترین سایت خرید و فروش عمده قهوه فوری فله در مقابل شما قرار دارد و با چندین سال سابقه کار مفتخر است این محصول را با بهترین درجه کیفیت از کشورهای همچون برزیل، کلمبیا و هند وارد کشور کرده و مستقیماً در اختیار مشتریان قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

🔹 مجموعه آرشامین شما را به خرید بهترین نسکافه، کافی میکس، هات چاکلت و کاپوچینو دعوت می نماید.
🔸 کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا با شما تماس بگیریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
Call Now Buttonتماس بگیرید